Let’s Make it Intresting

אנחנו רגילים לאהוב את הפשטות. מסר פשוט, ניסוח קצר, עיצוב נקי, מי צריך יותר מזה? זה כמובן כלל אצבע סופר נכון, אבל מה לעשות, לא תמיד זה המצב בפועל.

 

כי נגיד שבנית מוצר פיננסי סופר חכם, שהטכנולוגיה שהחברה שלך מפתחת חדשנית ממש, שאתם מוסד שממש לא דומה לכל המתחרים שלכם בשוק. אבל יש רק דבר קטן אחד: המוצרים באמת סופר חכמים, אבל מאוד מורכב להסביר אותם.

 

מורכבות זו גם בשורה טובה. מרכבות זה אומר שיש תוכן, יש עומק, יש עם מה לעבוד. הסוד הוא שלמותג מסובך יש בעצם את ההזדמנות להפוך למעניין. ואם מסובך הוא ריג׳קט מיידי ודלת נטרקת, הרי שעניין וסקרנות הם הדרך לשים רגל בדלת, לקבל עוד הזדמנות להעברת מסר וליצור הזמנה לקשר ארוך. החיסרון הופך ליתרון.

 

You can not cause somebody to start being interested, but what you can do is amplified it
אומר סת גודין בהרצאה שלו, Your Job is to Make Art. כלומר, מותגים מורכבים אפשריים לתקשור על ידי פריסה שלהם לשלבים, שמסקרנים, שמעוררים עניין, ומקרבים אותך אליהם, צעד צעד.

 

איך?

בהתחלה האסטרטגיה תבנה בידול, תמקם אותך במקום חדש שהמתחרים שלך לא נמצאים בו. תנסח מחדש את הנרטיב שלך, את השינוי שבעצם ביקשת להביא לעולם.

אחרי שאנחנו יודעים מה הנרטיב, יבוא המיתוג, וידגים איך זה יקרה. הלוגו, השפה הוויזואלית, הסיסמא, כל הנראות הוויזואלית והטקסטואלית כבר לא יראו אותו דבר.

ואחרי שה״מה״ וה״איך״ כבר פתורים, מתחילים לצאת החוצה לעולם, לקמפיין החדש, לסרטון תדמית, לעיצוב הביתן בכנס הבינלאומי וכל הג׳אז הזה.

 

בואו, יהיה מעניין.

 
1/2

הלקוחות