top of page
מיתוג כרטיס Beyond
של הבנק הבינלאומי
-
ביונד הוא אמנם שם של תכנית נאמנות, אבל הוא הרבה יותר מזה.
-
הוא זירה בה הלקוח מוזמן לעשות צעד קטן מחוץ לשגרה שלו, מחוץ למקום אנחנו חיים ואפילו מחוץ למה שאנחנו מבקשים לעצמנו
את המסר של האסטרטגיה: מגיע לי יותר ממה שאני מאחל לעצמי, תרגמנו לסלוגן
Believe in more & Beyond
ואת הסלוגן הזה צמצמנו לאייקון ולוגו בלבד
& Beyond
כך התקבל קונספט שלם, שבמרכזו אייקון ולוגו. מה שמאפשר לנו לתקשר כל חוויה וכל פעילות בצורה פשוטה וקלה: אנחנו מזמינים אותך לחוויה הנהדרת שרואים כאן (ספורט, טיולים וכו׳)
& Beyond
אסטרטגיה: עטרה בילר
קופי: טל ברקוביץ
עיצוב כרטיס ולוגו ביונד: סטודיו שייק דיזיין
bottom of page