top of page
Beyond Cover copy.jpg

מיתוג כרטיס Beyond
של הבנק הבינלאומי

  • ביונד הוא אמנם שם של תכנית נאמנות, אבל הוא הרבה יותר מזה.

  • הוא זירה בה הלקוח מוזמן לעשות צעד קטן מחוץ לשגרה שלו, מחוץ למקום אנחנו חיים ואפילו מחוץ למה שאנחנו מבקשים לעצמנו

 

את המסר של האסטרטגיה: מגיע לי יותר ממה שאני מאחל לעצמי, תרגמנו לסלוגן

Believe in more & Beyond

 ואת הסלוגן הזה צמצמנו לאייקון ולוגו בלבד

& Beyond

 כך התקבל קונספט שלם, שבמרכזו אייקון ולוגו. מה שמאפשר לנו לתקשר כל חוויה וכל פעילות בצורה פשוטה וקלה: אנחנו מזמינים אותך לחוויה הנהדרת שרואים כאן (ספורט, טיולים וכו׳) 

& Beyond
 

אסטרטגיה: עטרה בילר

קופי: טל ברקוביץ

עיצוב כרטיס ולוגו ביונד: סטודיו שייק דיזיין

bottom of page