top of page

מיתוג רשת המרפאות של ד״ר לריסה ברק
 והשקת המותג החדש:
L'Barak Milano

ד״ר לריסה ברק היא מהרופאות המובילות בישראל, בתחום הרפואה האסטטית. האסטרטגיה החדשה שנבחרה, להשקת המרפאות החדשות בארץ ובאיטליה, מדברת על היופי האנושי, על הייחודיות והיופי של כל אדם

על מנת לבדל את L,Barak מהמתחרים, ועל מנת להעניק ייחודיות לאסטטיקה ע״פ L,Barak נבחרה הסיסמא: ״מפסלים את היחודיות שבך״

שלכאורה שייך יותר לעולם האמנות מאשר לעולם טיפולי האסטטיקה.

המיתוג החדש שואב השראה גם מחתך הזהב, כאלמנט המקשר בין מדע ליופי, וגם מעבודות הפיסול והפסיפס של האומן אנטוני גאודי בברצלונה

המיתוג כלל עיצוב לוגוו חדש, שפה גרפית, מיתוג קירות וסביבת המרפאה. הפקת מוצרי דיגיטל ופרינט 

אסטרטגיה וקופי: אודי הלר

bottom of page