top of page
כיל רצתה לעבור שינוי מחברה תעשיה המייצרת פוספטים, כימיכלים וכו׳ לחברה שתאמץ נרטיב חדש של הקשבה לצרכים המשתנים של האנושות בעולם לפי האסטרטגיה שבנתה עטרה בילר.
המיתוג החדש כלל עדכון של הלוגו הישן, ועיצוב של שפה גרפית כוללת לחברה.
העיצוב של המיתוג החדש מבטא את הרעיון המרכי של האסטרטגיה: שינוי מתמיד, ע״י שימוש בצבעים מתחלפים, מסלולים משתנים בעובי וגודל
וכך מה שלפני רגע היה ירוק הופך לאדום שמתחלף סגול.
במסגרת המיתוג החדש הפקנו תוצרים שונים לשימוש פנימי של החברה, לעובדים, ולשימוש חיצוני של החברה לפירסום, כנסים ועוד.
המיתוג כלל הפקה של חוברות, מודעות, אתר מיתוג ייעודי, לוחות שנה ועוד.
אסטרטגיה: עטרה בילר ורביד קופרברג
קופי: טל ברקוביץ
bottom of page